vriendjes-in-zuid-afrika.reismee.nl

De foto's die jullie nog tegoed hadden

Zo, er is eindelijk tijd (en energie) om de foto’s die jullie nog van ons tegoed hebben op de site te plaatsen.
We zouden natuurlijk alle verslagen weer kunnen nalopen en de foto’s daar toevoegen. Maar dat is voor jullie waarschijnlijk niet handig, en wij genieten nog steeds van onze mini-vakantie in de vakantie. Dus dat gaan we niet doen. We plaatsen ze wel hier.

Laten we beginnen met een paar serieuze safari-foto’s:

Oké, en dan nu voor de echt…We beginnen met het uitzicht op de Blydepoort Dam, waar we dus al niet meer zo heel erg van onder de indruk waren.

Gevolgd door ons leuke huisje met super personeel in de River Lodge:

Gezien de enorme aantallen dieren de we hier gespot hebben, laten we jullie liever de foto’s van Hluhluwe zien.
Maar we zijn natuurlijk eerst nog naar Swaziland geweest.

We zijn begonnen bij Swazicandles en de bijbehorende winkeltjes:

We zijn naar de glasblazerij geweest:

En we hebben lekker gegeten:

En dan is het (eindelijk) de beurt aan de beesten uit Hluhluwe. Te beginnen bij het Cheeta project en later op safari:

En er is natuurlijk altijd tijd voor selfies; de ralfie, twee neusfies en de olfie…

Zo, dan zijn jullie weer helemaal op de hoogte.