vriendjes-in-zuid-afrika.reismee.nl

Welkom

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie op deze site terecht zijn gekomen (vrijwillig of verplicht....).

De voorbereidingen voor onze grote reis naar Zuid-Afrika zijn al een tijdje in volle gang, maar het begint nu echt vorm te krijgen. Tijd dus om ook deze site in het leven te gaan brengen.
De route is bepaald met invloeden van ons allevier. Dat was voor iedereen al een hele nieuwe ervaring. Ruben en Annemie die ineens rekening moesten houden met anderen, en Erwin en Moniek die ineens mee dachten en inspraak hadden... Maar er zijn geen koppen ingeslagen en we hebben er nog steeds zin in. De route zal later ook hier op de site komen te staan.
Deze week zijn de tickets geboekt!! Dus we gaan, hoe dan ook, wat er ook gebeurt!!

Op dit moment zijn we (de mannen) druk bezig met het uitzoeken van een huurauto en daarna gaan we op zoek naar geschikte hotels en leuke excursies Maar uit verschillende bronnen zijn al geluiden gekomen als: "als ik maar een bed heb en een goed ontbijt". Dus dat zal geen probleem worden.
De mannen zijn ook al enthousiast bezig met de foto-cursus, dus daar hebben we hoge verwachtingen van.
En verder wordt er vooral heel erg veel over gesproken, gedagdroomd en afgeteld.

Deze site gaan we gebruiken om jullie, daar waar het mogelijk is, op de hoogte te houden van onze avonturen. We vinden het dan natuurlijk ook weer leuk om af en toe een berichtje van jullie terug te krijgen, over hoeveel jullie ons missen, hoe koud het in Nederland is en hoe jullie balen van het werk.

Tot gauw bij de volgende update!

Groetjes,
Ruben, Moniek, Erwin en Annemie

Oudjes

Leuk om mee te leven met de voorbereidingen, spannend wat jullie allemaal gaan beleven in Zuid Afrika.
Het grote geniete gaat nu nog meer vorm krijgen. Veel plezier.
De oudjes

Juulke

We missen jullie nu al, we balen van ons werk, maar koud is het gelukkig niet????